Известие

Collapse
No announcement yet.

Реглаж преден/заден мост 156 с VDC u ASR системи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Реглаж преден/заден мост 156 с VDC u ASR системи

    Въпроса е следния: трябва ли калибровка на сензора на волана при реглаж на преден/заден мост ?
    Понеже волана ми в момента е леко завит надясно, при реглажа ще го изправя, съответно би трябвало да му се промени ъгъла и датчика ще отчита тази промяна като опит за завиване, а дефакто автомобила ще движи в права посока. Та тук идва въпроса за калибровка на ъгловия сензор. Трябва ли да се калиброва, самообучава ли се, калиброва се докато е на стенда или... ?
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

  • #2
    Сменял съм накрайници на моята кола и след това на стенд и да ти кажа не ми е искала калибрация.

    Comment


    • #3
      Въпроса е че при мен волана е леко завит надясно когато колата се движи направо, на реглажа искам да го коригирам че ме дразни, та затова е дилемата.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
        Въпроса е че при мен волана е леко завит надясно когато колата се движи направо, на реглажа искам да го коригирам че ме дразни, та затова е дилемата.
        Свали волана и го намести, защо на реглажа и да си отваряш работа.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Волана не ми се сваля точно защото въпросния датчик се чупи с поглед. Каква работа да си отварям на реглажа, цъкам калибрация и...
          Вероятно са сменяли рейката преди да стъпи на родна земя.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            Аз си го правя от волана, нагласям гумите да са прави, после тръгвам леко напред без да пипам волана и гумите се изправят вече окончателно- това е важно, намествам волана и съм готов, 5 минути.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              А датчика и лентовия кабел за еърбега ?
              Колата ти има ли тракшън контрол (не ASR)?
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #8
                Абе кой те е излъгал, че се чупи лесно тоя датчик не знам. Аз моя поне 5-6 пъти съм го вадил без проблем.
                Относно калибрацията, с FES има опция за това. Като изправиш волана я закачи. Като пуснеш калибрацията то си пише всичко.
                Mercedes S320 W220
                Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                Comment


                • #9
                  Отивай на реглаж. Нищо не трябва и не бива да правиш по волана освен реглажа.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #10
                    Споделям опит

                    Поддържам ВО.
                    На мен волана ми беше крив наляво. Когато колата се движи направо. Отвреме навреме се активираше грешка VDC и изписваше за това на централната конзола – колата е 156 пълен фейс 2003 г. произведена 2.0 JTS ). Същевременно светваше лампичката за ASR до скоростния лост долу. Имах подозрения за този ЯВ – YAW Сензор, или както там се казва. Ходих на реглаж на предница и стенд, сходимост на заден мост и сега волана е направо. След стенда нито веднъж не е излязло съобщение за VDS или ASR.
                    Мисля, че когато даваше грешките, ABS не е спирал да работи.
                    Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                    Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                    Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                    Comment

                    Working...
                    X